Kızlaaar biliyorsunuz gidicem dedim gittim sabah 5 de düştüm yollara 7 de oradaydım E1 Gebe Takip Polikliniğinin hemen yanındaki sıramatikten hasta kayıt için sıra alıyorsunuz. Ben 76 numaraydım yaklaşık 15 dk sonra sıra bana geldi bile çok hızlılar bir kere.
Sonra sizi hemen yanındaki gebe takipe yönlendiriyorlar. Orası da biraz kalabalık ama orada da sıra çabuk ilerliyor. Üzgünüm ama sırasını bilmeyen insanlar olduğu için biraz karmaşa yaşanıyor ismini bile duymuyor bazıları yani hayret ettim. Benim sıra numaram 43 dü orada da bi yarım saat bekledim. Ebeler ve yardımcı doktorlar falan güler yüzlü pozitif danışmadaki kızlar daha agresif o derece.
Ben Ümit Yasemin Sert Dinç’e gittim bugün çok tatlıydı güler yüzlüydü sorduğum her soruya cevap verdi. Nasıl ilerleyeceğimizi anlattı. Oldukça memnun kaldım doktordan.
Amaaaaa aklım Burak Elmas’da 12. Hafta’da tekrar randevu almamı söyledi ondan alacağım. O adama taktım doğumumu da bi şekilde ona denk getireceğim 😂 Benim özeldeki doktorumun öğrencisiymiş o yüzden biraz takıntı yaptım.
Ay lavabolar berbat ama sıkışınca girmek zorunda kaldım birde idrar tahlili için.
📸📸 Ultrason fotoğrafı konusuna gelince herkese veriyorlar haftası küçük olan. 35. Haftadan sonra rutin kontrol olduğu için önce NTS sonra muayeneye alıyor.
Onu da izledim merak edenler için 😂
Kan tahlili ve idrar tahlili istedi. 12. haftaya tekrar randevu al ve ayrıntılı usg için şimdiden randevu al dedi onları aldım. 10.00 da işim bitti. Sistem gittiği için biraz bekledik açıkçası daha da erken bitebilirdi.
Genel olarak temizlik polikliniklerde oldukça güzel ama lavabolar berbat ! İnsanlarında biraz dikkat etmesi gerekiyor bence.
Ben doktorlardan ve ilgilerinden memnun kaldı bir süre devam edeceğim. Olumsuz bir durum görürsem yazarım şimdilik güzeldi.