Zdravo Sadesade benimde 11 haftaya kadar kasık ağrılarım oldu.özellikle yürüyünce ayakta durunca ağrı şiddetleniyordu.Doktora gittinizmi herhangibir sorununuz yoksa dert etmeyin bol bol dinlenin sonra geçiyor ağrılar
Gevrann Sadesade bebeğin gelişimi olunca kasık ağrısı çok fazla oluyo ben korkmayın derim ama siz gene de dinlenin. İlk 3 ay önemli çünkü 🤗