Oylumbaska benim ilk 50 ml içirip yaptı doktorum ama kahvaltımı yapıp gitmiştim hastaneye öğlen yapıldı test.sınır 140 iken benim değerim 178 çıktı.sonra bir hafta sonra önce açlık şekeri için kan alındı sonra 100 ml içeceği içip bir saat sonra kan verdim sonra iki kere birer saat arayla tekrar kan verdim(yani içecekten sonra toplam 3 kere birer saat arayla kan aldılar).açlık şekerim sınırın altında çıktı.içecekten bir saat sonra verdiğim kanın sonucu yüksel çıktı sınır 180ken benim değerim 193 çıktı diğer saatler sınırın altındaydı.doktorum bana şekeri ve karbonhidratı minimum düzeyde tüketmemi istedi.evde şeker ölçümü aleti var bir sonraki kontrolüme gitmeden açlık ve tokluk şekerimi ölçüp götürmemi istedi doktorum