Arsmngmz Çikolata kistiyle gebe kalan varmı? İki yumurtalıktada olursa gebe kalınırsa bebeğe zararı varmı?
Gayetunc Ben tup bebekle kaldim 3 sene ugrasdik hicbisekilde olmadi en son tup bebekle hamile kaldim Arsmngmz
Arsmngmz deletedmom6295 Suan hamilemisin? Kaçıncı haftadasın iki yumurtalıktada varsa yine kalınır mı?
deletedmom6295 Arsmngmz iki yumurtalık hakkında bilgim yok ama bu şekilde hamile kalamazsın demişti bana profesör. normal yolla hamile kaldım 25. haftadayız. Allah nasip ettikten sknra herşey oluyor
Arsmngmz deletedmom6295 Maşallaahhh sana. Gercekten her şey allahtan allahım sağlıkla kucagına almayı nasip etsin🙏🏻