Merviiss ekmeği ya da yerine geçen karbonhidrat grubunu öğünlere eklemek lazım mutlaka. Bebeğin beyin gelişimi için karbonhidrata ihtiyacı var çünkü. Ben 3 ana 3 ara yapıyorum ara öğün bir saat gecikse şekerim yükaeliyor vücut panikliyor herhalde aç kalacağım diye, dengesizleşiyor yani. Sizde de öyle oluyor olabilir. Doğuma kadar kendimizi biraz sıkıp sabredelim sonra istediğimizi serbestçe bebeklerimizle birlikte yeriz inşallah 🙏🏻