Zeynebim26 senaaltinsoy1 6+4 benimde kalp atışı zayıftı ama bu haftalar da normal olduğunu kalp damarlarının yeni yeni oluştuğunu söyledi sonraki haftalarda hızlandı inşallah seninde öyle olur canim
Ruken_olgn senaaltinsoy1 6+3 oldum ben Kalp atışı için sizce ne zaman gitmeliyim ? Bende gidip te bu tür sorunlarla karşılaşmaktan çok korkuyorum
Deletedmom8373 Canım telaşlanma merak etme düzelir bazen 9. Haftalarda duyanlar oluyor geç döllenmiştir bir sonraki randevuda net ve güzel duyarsın zaten
bahar-1903 senaaltinsoy1 daha çok küçük olduğu için öyle demiş olabilir canım, bi kac hafta sonra tekrar git hastaneye
senaaltinsoy1 Ruken_olgn bende tam bilmiyorum ki canım kimisi 6.haftada kimisi 7 de 8 de dinlemiş doktorun şu gün gel falan demedi mi ? 7.Haftada dinleniyor benimki zayıf çıktı işte aynı şeyle karşılaşmazsin inşallah ben gerildim biraz
bahar-1903 Ruken_olgn ben 6+1 de gittim kalp atışını net duyamadi alttan bakti ordan dinletti o zaman daha net duyuldu kalp atışı.
bahar-1903 Hilosh-1 yok hayır hiç bi sıkıntı olmuyor hissetmiyorsun bile ,zaten doktorum kendi dedi 6 haftalik olduğu için çok küçük için rahat etmesini istersen alttan bakalım o şekilde dinleteyim dedi.
Hilosh-1 bahar-1903 sağlıkla kucağınıza alın inş. Bakalım benım kan sonucu yarın çıkacak en son 24 Haziran 46 çıktı şimdi yükseldi mi çok heyecanlıyım ☺️
_fatima_1234 senaaltinsoy1 dinlen en onemlisi 3 cu ayim bitiyo hala yatmaya ustunluk veriyorum mesala dun gidib gezdim azcik harakrt cok olma yani
bahar-1903 Hilosh-1 Amin canim inşallah, Rabbım isteyen herkes e nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🤲🤲🥰