beybito27 Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim. Şiddetli mide bulantım vardı en başından beri. Birkaç gündür adet sancısı gibi sancı yaşıyorum. Şimdi ise mide bulantıları kesildi. Daha önce bir bebeğimi düşük yaptım, korkuyorum. Sizce normal mi?
miroski_22 beybito27 ilk haftalarda benimde belirtilerim bir gidip bir geliyordu canım kanama vs yoksa korkma
QUEEN088 beybito27 korkma bende 8 haftama kadar kustum .Sonra hiç bulantı olmadı.Bebeğim şükür sağlıklıdır
beybito27 miroski_22 kanama yok çok şükür. Ama aklımdan çıkmıyor. Doktor cumartesi için randevu verdi. Beklemeye çalışıyorum. Lütfen dua edin
beybito27 QUEEN088 çok şükür. Yavrularımız sağlıklı olsun da başka ne isteriz… Tedirginlik çok kötü maalesef.