Verasmommm Fatma-onal eski işim olsaydı yüksek ihtimal bende senin gibi olurdum durumun çok normal hele hamilesin ki kimseye laf anlatmak istemiyorsun rabbim yardımcın olsun inşaallah :)
tarcinnnn Fatma-onal onun belli haftaları var kaç yıldır çalışmanıza göre değişiyor aralıksız rapor yazdırmanız. Rapor nedeniyle onun dışında sizi işten çıkaramaz ya da herhangi bir yaptırımda bulunamaz. Öyle bir durumda zaten dava açsanız her şekilde kazanırsınız. http://www.kochanpartners.com/tr/modul/yayinlar/iscinin-sik-sik-rapor-almasi Bu örnek bir site siz başka sitelerden de bakın isterseniz bi