Slnbrn Merhabalar güzel anneler aranızda hamilelikte korona geçiren oldu mu neler yaptınız çabuk atlatmak için birde boğazınızda lenf bezlerinde şişme oldu mu? Çok tesekkur ederim 🙏
Acemianneee08 Slnbrn bol bol sıvı alın c vitamini tüketib. Kemik suyu kaynatın bunlar iyi geliyor. Bana kontrol amaçlı ocsapar ve corasprin başlamıştı km sulandırıcı şğne belki size de başlar
Acemianneee08 Slnbrn covidin pıhtı atma riski oluyor o yüzden bebeği ve sizi riske atmamak adına kan sulandırıcı yazıyolar. Ben 24.hafta Covid oldum 37. Haftaya kadar corasprin ve ocsapar kullandım