anneyimmm42 çok şükür şuana kadar herşey güzel gidiyor.bebişlerimin kıyafetlerini yıkamaya başladım odaları aldık ama henüz gelmedi gelince ütüleyip yerleştircem nasipse.Allahıma çok şükür henüz ağırlaşmadım her işimi kendim yapıyorum inşallah 32 ye kadar böyle devam ederim.sonra istirahate çekilcem☺️