Selenkrmtlu arkadaşım da 32.haftada doğum yaptı bir buçuk ay kadar küvezde kaldı şimdi 4 aylık fıstık gibi kız oldu 😀 hiç üzülme bebekler hissediyormuş annelerinin üzüntüsünü daha zor toparlanıyorlarmış, moralini enerjini her zaman yüksek tut ki o da güç alsın senden annesi sağlıkla büyüt bebişini ❤