Merhaba arkadaşlar, plesenta previa tanısı konulan arkadaşlar bilgi verebilirler mi? Ne durumdalar hangi doktor izlenimindeler. Gittiğim doktorlar plesenta yani bebeğin eşi aşağıda rahimde olduğu için normal yolla doğum imkansız sezeryan olacaksınız fakat ciddi kanama riski var doğum anında kanama durdurulamaz ise rahim de alınabilir dedi. Birde erken haftalarda kanama da gelebilir hemen ambulansla hastaneye gel dedi o kadar gözüm korktu ki benim gibi durumda olanlar beni aydınlatabilirler mi ve doktor önerisi verebilirler mi?