09Zeynep09 06.2022 gece 02.00 de gelen güzelkızım çok şükür zor Bi dogumum oldu sancılarok zorladı ama 1 dikişle halloldu çok şükür 1 günlük olduk bile şuan yanımda mışıl mışıl uyuyor 5 dakika da doguruverdim 🤭❤️😘
Ecee_0661 09Zeynep09 Ohh ne güzel hızlı doğurmuşsunuz gözünüz aydın ❤️ hassas yazmışsınız onu ne sepeble yazdınız yani sancı kısmımı zorluydu ve uzun sürdü birde dikiş bir tane demişsiniz yırtılma filanmi oldu çok sordum kusura bakmayın 🙈
09Zeynep09 Ecee_0661 Sancılar çok zordu benim benim bide dogum sırası aniden oldu sedyeden dogum yaptım sedyeden kendimi atıyomuşum dogum esnasında bebegi de zor tutmuşlar orası Allah korumuş