Kızlar gurbette evlıyım ailemın yanına gıttım sekız aylık olucam bıraz daha kalayım dedim. onbırınde bılet var bıray olucak fazla kalmış olmayacam.ama çok duygusallastım. bıraz dahamı kalsam bılemıyırum suzce azmı dogumada az kaldı ama kafam çok karışık bılet yok esım gelmeyi düşünüyor beraber gidelim diyo eşim hazır bilet varken neyapsam bılemedım hazırlıklarımda yok