benimmdunyamm Alyadua1009 doktora görün yerleşme kanamasi da olabilir düşük kanaması fa en azından birşey varsa önlem alinir
Meleksinsen Alyadua1009 Gebelik döneminde hiç bir kanama, lekelenme normal değildir. Burdakı yorumlarla kendinizi kandırmayın. Nokta kadar leke bile görseniz hemen acile gidin. Başıma geldi biliyorum çünkü
Eldgrn Alyadua1009 canım bilmişlik yapmak istemem ama ilaç falan iğne ne bileyim kanamayı durdurcak bişey yapsalardi öğlene daha var
Eldgrn Alyadua1009 değerin güzel artmış canım inşallah herşey yolundadır rabbim kaza bela vermesin sağ salim kucağına almayı nasip etsin ♥️