Seher19 ada58 keşke 36 haftadan snra başlasa hersey neredeyse ben 24 haftadan beri uykusuzluk maf etti çok şükür ağrım yok sdce 2 saatlik uykuyla günü bitiriyorum
Seher19 Eldgrn hakkında hayilrisi olsun olur hiç düşünme sonuç almışsın zaten dewami gelir bebisin sıkıca tutunur sana nerde yaşıyorsun sen canim
Seher19 Eldgrn bu saate bebisler buraya düşürdü bizi iyiki böyle bi uygulama imkan varki konuştukça içi aciliyo insanın yoksa bu saate nasıl bi çözüm bulabiliriz ki
Eldgrn Seher19 valla canım ya burda en azından akılda kalan sorular çözülüyor konuştuğun sohbet ettiklerin hem bilgilendiriyor hem arkadaşlık yaptırıyor ben şimdi patlardim sıkıntıdan 1 saat oldu uyanali valla iyi ki var burası insan rahatlıyor konuştukça
Annewith 25 haftalık olmama ragmen uyusam bile gece milyon kez uyanıyorum 😑sonra 3 de veya 4 de birden gözüm açılıyor ve sonrası uykusuzluk cok yoruldum bende gercekten bu durumdan sağlıkla gelsin bebislerimiz 😕
Seher19 Annewith bu bi anda göz açılması neden acaba bnde sadece bende war delirdim galiba diyodum ama herkes yaşıyormuş
Seher19 Eldgrn aynn öyle ya benimde 2 saat oluyo bugunde uykusuz geçirdik neyse bebislerjmiz iyi olsunlarda onlar için herseyi çekeriz allhin izniyle bu günlerde geçer sabır
Eldgrn Seher19 öyle tabi bakalım ben denerim uyumayı artık uyuya bilirsem 😂😂😂 pek zannetmiyorum ama deniyorum
Seher19 Eldgrn dene bencede uyursun sen içini rahat tut kafaya takma daha yolun çok başındasın bugunlerde başlama stres sıkıntı zman geçmez
Zynpbr00 Mervedez159 Youtube da izledim. Hamilelikte normalmiş. Beden kendini anneliğe hazırlıyormuş. Bende sebepsiz yere uyanıp duruyorum
Stuna Mervedez159 bende öyleyim. İlk hamileliğimde kaçta yatarsam yatayım 4-5 gibi uyanırdım. Bunda da 6da gözüm açılıyor oğlum 10a kadar uyuyor😂 özeniyorum ona valla bende çok zorluyorum asla dönemiyorum uykuya 2 saatlik uykuyla durduğum oluyor🥸 vücut kendini bebeğe hazırlıyor sanırım