Ben de daha önce 2 kere sezeryan oldum aradan1,5 sene geçti normal denemek istiyorum (ilk çocuğumu normal doğurmuştum) internetten araştırdım ve sezeryan sonrası 1,5 sene geçerse normal doğum yapabiliyormuşuz ama doktorların hepside yaptırmıyorlar işte.suan 36 haftamdayim ve 1 hafta önce öğrendim ki Zeynep Kamil hastanesinde ssnd yaptırılıyor Muş …şuan kararsızım gitsemmi gitmesemmi diye