Happyy_ Hadigiy intsagram sayfasından sipariş vereceğim de ürünler nasıl acaba sipariş veren oldu mu hiç yorum yaparsaniz sevinirim 🙏
Livan Happyy_ ben bir kere alışveriş yaptım taytından ve bi kaç tişörtünden çok memnunum öyle ucuz olup güzel bişey beklemiyodum açıkcası ama ben en son alışveriş yapalı 1 sene oldu
Deletedmom52620 Happyy_ örme olan şeylerinin hepsi kötü ama onun dışında tayt pantolon bluz ceketleri filan çok güzel ben oradan alıyorum sürekli toplu şekilde sipariş veriyorum..