Nergisduru 37 haftamız bitti artık heran bekliyorum ama hiç ağrım sızım yok çok değişik duygular içindeyim sizler nasılsınız ?
poncikk19 Bugün itibariyle 37 haftalık olduk bizde bekliyoruz sabah kontrolüm var🤭 Şu sıralar oturduğum, yattığım yerde nefes nefese kalıyorum aldığım nefes yetmiyor gibi geliyor 🤦🏻♀️ Az kaldı biraz daha sabır 🙄