Snmbysl Minigim38 valla bende kısın basladım bu güne kadar yedim tatlı yedikce sıpada hareketleniyor çok hoşuma gidiyor🥰 yani baklava falanda aserebilirdim ama dondurma daha az kilo aldırıyor en masum tatlı bence😂
Minigim38 Snmbysl hahah bencede zaten serbetli tatli ile pek aram yok en iyisi dondurma dogrumu bilmem ama dondurma bebege kiloda aldırıyormus bunu duydum duyali daha cok yiyorum😆😆😆
Snmbysl PMY23 benim böyle aserme gibi degildi ya canım tatlı istiyordu dondurmaya basladım 12 haftalık falandı heralde sonrası bagımlılık oldu😅