uraz_ve_annesi- Sevk123 31+5 benimkide durmuyor yeri daralıyor artık sanırım birde mide yanmasıyla uğraşıyorum ki uyu, uyuyabilirsen 🙄
nrsen Sevk123 bende 36+5 tekmesi biter mide yanması o biter sıcak basması o biter adet sancısı gibi sancısı ve saat 2 olmuş yani
Sevk123 uraz_ve_annesi- ay evet mide yanması ayrı bi dert zaten şimdiden uykusuzluğa alıştırıyorlar 😂
Xxfatma Sevk123 23. Haftadayim ama bende uyuyamıyorum tam uyuyacam tekme atıyor uyaniyorum sizde böylemiydiniz?
Sevk123 Xxfatma ben o haftalarımda hiç hissetmiyordum tekme gayet güzel uyuyordum ama şimdi gavura vurur gibi vurduğu icin uyanıyorum hep😂
Sevk123 Kuzeyn_annesi o haftalarımda cok iyiydim ne olduysa sonlara doğru oldu artık neredeyse hiç uyuyamıyorum 🥲
Sevk123 tecrubesizanneadayi12 amin inşallah güzel duygular Allah isteyen hakeden herkese nasip etsinn🙏
Sevk123 benimmdunyamm uyuyunca ben de cok hissetmiyorum sabahlarıda atmıyor genelde gece harekete geçiyor bizimki 😂