Hiranurrr Arkadaşlar bi sorum olcak bat günüm yarın ama hafif pembemsi bi leke geldi normalde adet günüme yakın çok kasık agrilarim olurdu olmadi test yaptım negatif biraz daha beklememmi gerekiyor veya erken gebelik testimi yapmaliyim sizin yerlesme kanamalriniz oldumu ve nasildi
Aycbyr1 Hiranurrr benim yerleşme kanamam olmuştu. Ama daha çok kanama gibi değilde leke şeklinde . Genelde çoğu kişide oluyor acele etme biraz daha bekle sonra test yap ama varsa hemen çıkardı ya da kan tahlili verebilirsin daha garanti olur
NurrrH Hiranurrr ilk gebeliğimin 6. Haftasında, kahverengi leke tarzında olmuştu. İkinciye gebeyim şu an bunda olmadı.
Hiranurrr Aycbyr1 benimkide leke gibi geldi ama internette kanamadan 5-6 gün sonra test yapın yazıyor ama sabredemedim açıkcası oda negatif çıktı
Bilgekpn Yerleşme kanaması adet gününden 14 gün önce oluyor diye biliyorum eğer olsaydı çoktan lekelenme şeklinde olurdu, benim yerleşme kanamam olmadı mesela ve adet gününün geçmesini bekle derim :) umarım herşey gönlünce olur ☺️
Bilgekpn Hiranurrr Hamileliğin başlarında embriyonun rahme tutunduğunun gösteren belirtilerden biri olan yerleşme kanaması normal olarak kabul edilir. Bu durum genelde hamile kaldıktan 10 veya 14 gün sonra görülebilir. Yerleşme kanaması oldukça az miktarda görülür. Bu kanama her hamilelikte görülmeyebilir. (hamile kaldıktan 14 gün sonraymış pardon karıştırdım 😂)