Bende devlet kadın doğumda yaptırdım hiç 50 dk sürmedi 15 dk da bitti bişi de söylemedi kendi baktı yazdı çizdi sonrasında özel kent hastanesine gittim uğur beye yaptırdım adam gayet herşeyini bana da gösterdi memnun kaldım üstüne bi de renkli ultrasyon resmi aldım 🥰