Kızlar 12. Haftam idrar yolu enfeksiyonum var normalde akıntım oluyor normal şekilde kokusuz, beyaz bugün sabah uyandım oyalandım tuvalete girmemiştim. Sonra bianda su dökmüş gibi iç çamaşırım ıslandı abartılacak gibi değil ama ıslaklığı hissettim su gibiydi akıntı değil normal mi acaba korkulacak birşey var mı