yuzonikidere Doğumdan sonrası için korse almayı düşünüyorum. Daha önce aldığınız ve memnun kaldığınız markalar hangileri 🫶🏻
Dilaaktas yuzonikidere ben korse yerine toparlayıcı korse tayt aldım tayt göğüs altına kadar çıkıyor ve gerçekten çok sıkı bir kere düşük haftalardayken deneme amaçlı giydim hemen çıkardım. Ama bende giymek için doğumu bekliyorum. Trendyoldan aldım satıcısı bibax moda. Taytın adıda mistirik mienmis inceltici etkili korse tayt.
Elif0080 Korse tayt olarak nedefit diye bi marka var.. Sürekli instagram fenomenleri reklam yapıyor. Ben ondan almayı düşünüyorum ☺️
Nunu19 Owli aldım. Doğuma az kaldı sonucu yazarım. İlk gebelikte yamuna yelekli almıştım çok rahatsız edici emzirirken çok zor olmuştu kullanamadım sattim. 34 haftalik gebeyim 2 gün önce aldım denedim hatta çok rahat gorunuyor bakalım 😁