Kızlar merhaba 18 günlük olduk bile biz anca fırsat bulup yazabiliyorum☺️☺️
Ben suyum gelmesiyle birlikte ama sıfır ağrı sıfır sancı hiç bir şey yok 38+5 de hastaneye gittim bir sorun yoktu aslında isteğim normal doğumdu. Gittiğimde saat 6 civarıydı ve 3 santim açılmam vardı, biraz bekledik falan ama hala hiç sancım yoktu. Suni sancı taktılar ve 5 saat sonrasında suni sancıya rağmen 4cm olmuştu açılmam ve bi 5 saat daha suni sancı çekip açılma bekleyip yine sezeryana girmek yerine direk sezeryan olmak istediğimi söyledim Doktoruma o sıra oda kalabalıktı tabi, annemle eşim hariç herkes normal normal normal diye kafamı şişirince Doktorum hepiniz dışarı çıkın eşi ve ikisi kalsın karar versinler diyip çıkardı ve doktorum eşim ben sezeryana karar verdik sonrasında doktorum spinal önerdiğini söyledi ona çok güvendiğim için spinal oldum. Saat 12 yi biraz geçmişti ve girdim ameliyathaneye hiç bir şey hissetmedim iğne yapılırken falanda asla bir acı sızı hiç bir şey hissetmedim. 00.33de kızım dünyaya geldi 💖 20 dk falan sonra bende çıktım hiç bir sıkıntımız yoktu çok şükür. Baş ağrısı çok oluyor falan dediler bende hiç bir şekilde ağrı yapmadı. Ayaklarımın uyuşukluğu falan geçtikten sonra artık bir yürüme ve rahatlama isteği geldi ama biraz daha beklememiz gerek dediler sabaha karşı 6 gibi kaldırdılar 2dk yürüdük acayip rahatladım hemşire artık yatıyoruz dediğinde yaa biraz daha falan oldum 😂😂 ilk yürüyüş olduğu için çok fazla başım döner diye yeterli olduğunu söylediler sonra saat başı 5-10 dk yürüttüler hep ve ben o akşamına artık tek başıma kalkıp yürüyebiliyordum. Korkulacak hiç bişey yokmuş kızlar😌 Ama iyi ki spinal olmuşum iyi ki uyutturmamışım kendimi çünkü daha çabuk toparlandım öbür türlü daha uzun sürerdi diye düşünüyorum😌 İnşallah hepiniz böyle tertemiz doğumlar Sap sağlıklı doğumlar yaparsınız kuzularım💖