Dilaaktas Ahsenmom bebeğin kilosu biraz geriden geliyodu kordonda ki kan akışı daha rahat olsun diye verdi. 34+1 de bıraktırdı ilacı. 24-26 haftalar arası başladım diye hatılıyorum
Ahsenmom Teşekkür ederim. Bende kullanıyorum herhangi bir problem olmamasına rağmen Pco vardı bende herhangi bir gelişim geriliği olmasın diye tedbiren 16. Haftadan beri kullanıyorum. Merak ettim ne için kullananan var başka diye Dilaaktas Gguner
ErdoganGamze Dilaaktas Aynen bana da gelişim geriliği için verdi. Ultrason ile SAT arasında hep bir hafta 10 gün oynama oluyor
Dilaaktas ErdoganGamze gün olarak bilmiyorum olması gereken kilodan 100-150 gr civarı eksik hep. Minyon bi bebek olucak dedi doktorum. ErdoganGamze