17 haftalik hamileyim normalde akintim olmaz ama bugün 3 kere iç çamaşır değiştirdim hep akışkan akinti oluyor bugün büyük tuvaletini yaparken dikkat ettim sanki bir fitil koymusta fazlalığı akiyormus gibi aynı o renkte beyaz ve yoğun akinti oluyor ama peçeteye sildigimde ise çok akışkan sivi ama iç camasirim sarı oluyor sabahtan beri oluyordu ama 1 saattir de yanma oluyor idrarda yanma yok ama vajina girişinde yanma var sizce enfeksiyon mu bir türlü anlamadım? Randevuma 2 gün var ama 2 gün böyle duramam yarın sağlık ocağına gidicem sizce durum ne ?