Leyla13 Adet sancısı gibi sancım var ve kasılmalarım sıklaştı hemen hastaneye gitmem gerekiyor mu ? Korkuyorum suyum gelmedi nişan da gelmedi napsam
Canangnctr Leyla13 sancı mi acaba seni sıkar gibi mi oluyo su hemen gelmeyebiliyo benim de öyle olmuştu
Hilalkl Leyla13 canım ağrım dayanılmıcak kadar mı bence bir duş al bekle hafifler belki sonra baktın dayanamıcan git tabi doktor bekle derse beklersin kontrol altında ol zamanın gelmiş zaten
Leyla13 Fadime8080 bende öyle düşünüyorum ilerleten saatlere doğru dayanamazsın artık o zaman giderim diyorum
Rabia-66 Leyla13 Korkma sanci geldiginde burnundan nefes al agzindan ver . Sancinin dakikasini tuttunmu ne kadar sürede gelip gidiyor ?
Canangnctr Leyla13 bence normal bende 31haftaya girdim karnımda sertleşme oluyo kasılma rahim büyüdüğü için kasılma oluyormuş yinede doktoruna sorabilirsin bu haftalar artik ağrılı haftalar
Hilalkl Leyla13 bekle canım suyun gelcek diye bişi yok benimde suyumu hastahanede patlattılar nişanın gelir belki ama agrın artar dayanamazsan git durma Allah tek nefeste kurtarsın 😍
immos Leyla13 hastane yakınsa şimdiden gitmeyip biraz evde karşılasan sancılarını daha rahat edersin bi sandalyeden tutunup yere çömelip tekrar kalk sık sık evin içerisinde yürü merdiven varsa in çık derim ben şimdiden Allah bir avazda kurtarsın 🙏🏼
Kubraaatmr Leyla13 39+5 im bende kasıklarımda değilde karnimin ortasind bı ağrı var gibi acaba doğum sancısı mi ki. İkinci gebeliğim ama yinede bilemiyorum