melikessuuu Karın ve kasık agrısı, bi ishal bi kabız, halsizlik, uyku hali. Böyle belirtisi olan var mıydı? Göğüs hassasiyetim yok
MeyraRana melikessuuu bende ilk den çok tuvalete çıkma bide uyku çok vardı kafamı kaldıramıyordm 5 haftalıkken göğüs hassasiyeti başladı 7 haftalıkken bulantı başlamıştı 13 haftalıkken kesildi 25. Haftadan sonra bulantılarım tuvalete çıkma tekrar başlamıştı 28 den sonra kramplar hepsiyle doğuma kadar cebelleştim.
2oglus melikessuuu benim daha bat a 12gun var ama çok göğüs ucu hassasiyeti var daha çok erken ama hiç böyle olmazdı bide kasıkta bakma ağrı var
Meridaily 2oglus yumurtlama sonrası da olabiliyor bazen göğüs hassasiyeti ya da göğüs ucu ağrısı. Benim bu ay oldu birkaç gün sonra geçti. Adet gecikmesi yaşıyorum 5.gün oldu an itibariyle ama hiç hassasiyet vs yok🤷🏻♀️
2oglus Meridaily daha önce hiç göğüs ucu acısı olmadı geçen ay adet döneminde oldu ozaman da da 5.gun gecikmede pozitif gördüm ama kimyasal geçirdim şimdi yine acıyor ama bu kadar erken belirti olmaz diye düşünüyorum büyük ihtimalle yumurtlama belirtisidir