Sibelelmass önde olması ile aşağıda olması farklı şeyler..benim ilk zamanlar aşağıdaydı yani rahimağzına bitişik..sonra zamanla yukarı çıktı ama genelde gebelerin rahmin arka duvarına yerleşik olur plasentası, benimkisi ön duvara yerleşikti, yani öndeydi..hala da önde..bunun hiçbir zararı yok, isterseniz normal de doğurursanız Eğer öndeyse, aşağıda olması gibi tehlikeli bi durum değil..sadece bebek hareketlerini az hissedeceksin plasenta önde olduğu için yastık görevi görecek demişti doktorum ve çok üzülmüştüm hissedemeyeceğim diye..hiç de öyle olmadı..dışardan bile görülüyor hareketleri