Meryem-63 Hanımlar 38+5im ve çatımda da kemiğim aşagıda çıktı böyle olupda normal dpgum yapan var mı? Bilgilendirirseniz çok sevinirim hanımlar
Ozel92 Meryem-63 merhaba bana da bugün aynı şeyi söylediler çok moralim bozuldu siz ne yaptınız acaba sezeryan mı oldu
Nurhayatkuzey Canım benim ayni sekildeydi tek dikişler normal doğum yapti ama benim kızımın kafasi küçüktü buda bi avantaj oldu