Bussra_47 Yüzüm aşırı sivilce doldu ve hafif kanamalar göremedim sizce bu normalmi aynı durumu yaşayanlar yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻### ###
Sinem0135 Bussra_47 kuzum bende öyleyım ne yazkki benım de hiç kanamam veya lekelenmem olmadı bugün ilk defa oldu çok korktum ama çok şükğr sıkıntı yok sivilceyi de takmicaz artık
hcrelmli Bussra_47 kızınız olacak galiba benimde sivilce oldu hep kızlarım oldu, erkek olsa anneyi güzelleştirir
Melismelo İlk trimester yüzüm cok kötüydü gerci bulantılardan, covid den vs kendimede bakamıyodum o ayrı bi konu🙄 2. Trimester icindeyim ve çok şükür şu an daha iyi yüzüm☺️
Melismelo Bussra_47 yerleşme kanaması herkezde olmuyor ve bence olmaması daha iyi insan gereksiz yere panik olur kanama olunca🤷♀️ İki gebeliğimde de olmadı ablamdada iki gebeliğinde olmadk belkide genetik dir bilemiyorum ama iyikide olmamış ☺️
2Bebek1Anne Bussra_47 dert etme kız geçer inşallah oynama sakın bişi de sürme hemen gitti bnm ama aşırı soyulmam olmuştu
Deletedmom_12 Bussra_47 yok yok endiselenme o herkesde olcak diye bir kural yok.. herkesin vucudu farklidir dua et ki ne olursa olsun herhangi bir kanama gelmesin. Kolay bi durum degil insanin pskolojisi bozulur