One 3 senedir muayenelerimi 2 histereskopi operasyonumu Ayşe hanım yapmıştır ne zaman yazsam muhakkak dönüş alıyorum kendisinden asistanına da kolay bir şekilde ulaşabiliyorum. Aklımdaki bütün soruları ben sormadan yanıtlıyor ilgisinden ve güler yüzünden ben memnunum :)