Kızlar herkese merhaba merak ettiğim bi konu var. İlk gebeliğim ve kısmi plesenta previayım. Benim gibi olup yada tam plesenta previa olup doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilirler mi neler yaşadınız çok mu sıkıntılıydı doğumunuz şimdiden herkese geçmiş olsun Rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah