Son 14 gün. Yarın 38+0 oluyoruz. Genellikle bu haftalarda doğuyormuş bebekler. O kadar heyecanlıyım ki. Doğum nasıl başlayacak, suyum mu gelecek, ağrı mı tutacak, nişan mı gelecek? Acaba normal gelecek mi aşağı inecek mi 40 geldiğimse ya doğmazsa. Çok heyecanlı, merakla bekliyorum 🌸🌸