Kızlar bi kızım var 3 yaşında şuan 13 haftalık hamileyim bi kızım daha olacak Allah nasip ederse ilk dogumum 40+5 de oldu suni sancı almadım ama fitil vermişlerdi açılma olsun diye sancım falan kendiliğinden gelmemişti biraz zor oldu açıkçası 2. Doğumlar nasi oluyo daha mı kolay geciyo biraz bilgi verir misiniz