Mellllllll Haftadayım karnım taş gibi oldu bi süredir ara ara olıyordu ama saniyelikti şimdi balon gibiyim patlıcak gibi ve çok canım acıyor bıçak saplar gibi, yürürken zorlanıyorum kasıklarıma ve sırtıma vuruyor 😞 bu şişliğe rağmen yetmez gibi bide kasılıyor iyice taşlaşıyoruz Allahtan bi dk içinde salıyor ama ona rağmen taş gibi 🤦🏻♀️Mesanedede ara ara baskı oluyo, Öğlen yemek yerken başladı ama sanki git gide daha çoğalıyor ağlıcam 😞 yaşayan var mı? Ya da normal mi bilen var mı? Çok canım acıyo ya çok sık kasılıyor. Yürüyüş yapayım dedim zor yürüdüm yürürkende birden bıçak gibi saplanıyor. 😞
Minik_prenses Mellllllll kasılmalara kıramplara çok iyi geliyor doktorunuza durumu anlatırsanız size de yazsın 🥰
Uzay1907 Aynı şikayetlerle doktoruma gittim 2 defa yatış verdi 1 ay heyet raporu verdi ve 32.haftadan sonra çalışamaz vereceğini söyledi her an her şey olabilir dedi. hemen doktorunuza haber verin erken doğum riski olabilir ciddi bir konu
Mellllllll Uzay1907 peki acile gitsem orda anlaşılır mı? Doktorum başka şehirde benim 1 saat mesafede. :( zaten muhtemelen bu akşam ben acili boylıcam oda ayrı bi mesele.
Uzay1907 Mellllllll kadın doğum hastanesi varsa onun aciline gidin. Doktorunuza telefondan ulaşabilirseniz durumu muhakkak bildirin video foto çekin