Bizde 37+2 yiz benim bel ağrısı değilde adet ağrısı gibi ağrılarım olmaya başladı 2-3 gündür arada oluyor sonra geçiyor perşembe günü kontrolümüz var bakalım o gün günde verecek doktorum.Nasip olursa ilk doğumum olacak korku heyecan bir arada Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin kızlar ☺️🥰