Mervecagdas şuan içimi ferahlattınız Rabbim sağlıklı sıhatli büyümeyi nasip etsin inş. 36 haftada doğum kanalına gitmişti çok istiyorum normal doğum ama bugün kontrolüm vardı ya 38+4 oldu tekrar dönmüş Makat geliş dedi doktor 10 güne dönmesse sezeryan dedi. 😰 Bende sezeryandan korkuyodum yani sütüm gelmez die bebeğimi doyuramam die korkum var😓😓 Rabbim nasıl yazdıysa o tabi şimdi tek istediğim sağlıkla gelsin inş sütüm de bebeğim de