Kkkrks Kızlar 31. Haftaya girdik Hastaneye gittiğimde 30+3 deydik bebeğimin boyu 38cm kilosu ise 1460 kg doktor normal dedi sizlerin bu haftalarda bebeğinizin boyu kilosu neydi ?
Uzay1907 Benim 31+3 de son kontrolde 47 cm 1970 gr dı doktor baya uzun bi bebek olacak dedi biz eşimle uzunuz. Her bebek kendine özel, doktor normal diyorsa sorun yoktur :)
Kkkrks Bet7408 Ben 30 haftanın içindeyken gittim sanırım boyu 1 hafta gerideymiş onun dışında sorun yok dedi
Bet7408 Kkkrks maşallah doktor dediyse doğrudur canınızı sıkmayın lütfen ve bebekler son haftalar kilo alıyorlar
Kkkrks Bet7408 kilo almazsa diye korkuyorum ama beslenmeme dikkat ediyorum Zaten şekerim var diyet yapıyorum o sebeple almazsa diye korkuyorum
Bet7408 Kkkrks sen sağlıklı beslenmeye devam et bence elinden geleni yapıyorsun sonuçta bebeğinde alır merak etme kilosuda gayet iyi bence normal hatta şükür et genelde şekeri olanların bebekleri aşırı kilolu oluyor ve aşırı kiloda hiç iyi değil
Bet7408 Kkkrks kesinlikle dikkat ettiğin için zaten doktorun abes bi sıkıntın olsa mutlaka söyler 🥰 kendini ve bebişini strese sokma inşallah bebişinle sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz ❤️
Alparslanveannesii Kkkrks evet doktorum 1 hafta önde olduğunu söyledi tabi İnternete bakarsak 2 hafta önde görünüyor fakat doktorum 1 hafta dedi