Merhabalar benimde kan değerlerim çok düşüktü .Perşembe günü doğum yaptım 40+5 haftalik iken beni de çok korkuttular doğum da sıkıntı yaşarsın diye şükür bir sorun yaşamadım ama bebeğim kilo almamıştı kan akışı sağlanamadığı için tavsiyem demirden kan takviyesi yapıyorlarsa yaptırın. Zaten gözetim altında yapıyorlar yavaş yavaş veriyorlar bir durum yaşanması halinde hemen alerji iğnesi ile önlem alıyorlar.Ihmal etmeyin geçmiş olsun