Cidoliko imdat burhan özel mi acaba hala ordami o valla helal olsun 9yil önce hic sancim yokken suni sanci verip dogumu baslatmaya kalkti. 10 saat 3dk da bir sanci cektim hic acilma olmadi ve 39. Haftadaydim daha sonra mecburen sezeryana aldi beni. Aksam 5ye bebegim oldu ertesi gün 11de hastaneden cikardi beni.Yetmedi nasil dikis atip temizlediyse rahim hucresi bulasmis yağ dokusuna 2 yil sonra tekrar operasyon yapilip o alindi ordan. Her muhabbeti gectiginde soylerim kesinlikle hakkimi helal etmiyorum o doktora. Simdi hamileyim ve ödüm patliyor dikişle ilgili birşey cikicak diye