nurrr12 bebeğim 2 hafta önden gidiyordu. Karın içim çok dardı. Bebek son haftalarımda öyle bir şekle girmişti ki ölçüm yapılırken oldukça zaman harcıyordu doktorum. Ve çok iyi bir doktordur. Ben de çok merak etmiştim hiç de büyük değil bu çocuk diyerek 😊