Bet7408 Kızlar korse alınmalı mı hastane çantasına eklenmeli mi doğumdan hemen sonra mı takılır ve hangi marka iyidir acaba
edis22 Bet7408 aynisini ben sordum ama kimseden ses cikmadi sanirim kimse kullanmiyor bende bekleyeyim burda belki bi iyi marka falan oneren olur😏
Dark Bet7408 korseyi bazı doktorlar önermiyor, doktorunuza danışıp öyle alın. İlerleyen zamanda rahim sarkmasına neden oluyormuş Bende sezeryan oldum kendi doktorum önermedi kullanmadım, zaten kasların kendi kendine toparlanması gerekiyor ilk etapta
Bet7408 Deletedmom623737 ya az önce YouTube da sezeryan sonrası süreç izledim kız hastanede taktım sürekli takıyorum karnım oynamıyor falan dedi dikişlerimi tutuyor dedi arada kaldım ondan önce bilmiyordum
mirayveannesiii Deletedmom623737 sanırım kişiden kişiye değişiyor olabilir çünkü ben 115 kilo ile doğuma girdim çıktım doktorum direk korseye başla yoksa toparlanmaz göbeğin dedi ben 15 gün sonra başladım😌
Bet7408 edis22 evet bende bi sorayım korkuyorum doğumdan önce harşeyim tam olsun istiyorum sezeryan acılarını ne kadar hafifletebilirsem o kadar iyi
Bet7408 Smyye1B biraz sezeryan sonrasını anlatır mısınız 13 tammuzda olacağım ve aşırı korkum var canım aşırı tatlı biriyim acılara dayanabilir miyim ne önerirsiniz şunları yap dediğiniz bişey var mı kaç güne ağrı ve acılarım hafifler
Smyye1B Bet7408 16 gün oldu benimde. Normalde iğneden dahi korkan biriyim kan dahi veremem sen düşün 😇 ama çok kolay ve basitmiş spinal sezaryen oldum hiç birşey hissetmedim acı olarak . 10.20de girdim bebeğim 10.43te dünyaya geldi sonrası bebeğimi götürdüler ilk bakımları için ben kaldım dikişler için odaya kaçta çıktım hatırlamıyorum saat 2ye kadar yeme içme yasaktı sonrasında su ve kayısı suyu içmemi istediler çok afedersin ama gaz çıkarmak ve lavobaya gidebilmem için. Saat 6 gibi ilk yemeğimi yedim sonrası yürüyüşe başladık sık sık yürüyüş yapmanı tavsiye ederim yatarsan daha kötü olursun yürüdüğüm halde bacaklarım şişiyordu benim. Burada gördüğüm kadarıyla baş ağrısı olan oluyormuş benim olmadı ama tedbir amaçlı yanıma nescafe ve bitter çikolata da götürmüştüm fazla dikişlerimde ağrımadı benim ağrı kesici ilk odaya geldiğimde yaptırdım birde hastaneden taburcu olurken ne olur ne olmaz diye yaptırdım aklıma gelenler şimdilik bunlar 😇
Neslihan-672 Bet7408 hastane çantanda mutlaka acı kahve olsun çıkar çıkmaz herşeyden önce onu iç sade kahveler oluyor ya neskafe gold gibi onlardan al mutlaka baş ağrın olmuyor birde doktor izin verdikten sonrada mutlaka yarım saatte bir yürü ablam ertesi gün ayağa kalkmıştı
trmn_09 Bet7408 ben sezeryanımın ikinci günü hastahanedeyken kilot korse almıştım yanıma onu kullandım.Göbeğimin sallanmasını ve bel agrımı hafifletti sıktığı için.Ama çok sıkı almadım 1 ay oldu doğum yapalı.Penti de filan bulabilirsin Türkiye’de. 4 gündür de normal korse kullanmaya başladım owli diye bir markanın. Gün içinde 4-5 saat takıyorum.
Bet7408 trmn_09 teşekkür ediyorum owli markasını duydum bende doktoruma danışıp dediklerini kullanacağım
2kizanasi Bana doktor 15 günden sonra kullanabilirsin demişti bim veya a101 den (hatırlayamadım simdi ) aldığım korseyi kullandım baya iyi gelmişti
mhmmddgc Bet7408 Yapılan araştırmalarda korsenin bir faydasının olmadığı tespit edilmiş tabi yine karar doktorunuzun.İlk sezeryanda takmamıştım bundada takarmıyım bilmiyorum
sheyda1991 Bet7408 3 haftadan önce önermiyorlar genelde. Tabi du sizin dikişinizin topaelanma süresine de bağlı. Ben 3 hafta sonunda rahim toparlayıcı külot korse kullandım. Zaten 3 haftada eski kilomdan daha da zayıftım süt sağdığım için. Korseyi de aldım diye kullandım açıkçası 😅 1 hafta kullandım sonra da kullandım. Sezaryen olalı 3 ay oldu göbeğim yok aldığım kiloların fazlasını da verdim. Bol su tüketimi kilo vermenizde ve göbeğinizin gitmesinde yardımcı olur. Eğer göbek kalırsa da doktorunuzun onayıyla zamanı gelince sporla toparlayabilirsiniz. Bebekle ilk aylarda fazlasıyla ilgilenme gerektiğinden emin olun gidecek o kilolar :)
mekutlu12 Bet7408 korsenin kiloya göbeğe hiç faydası olmadığını ama istersem hemen takabileceğimi söyledi doktorum. Bende cırtcırtlı doğum sonrası diye geçen bir korse almıştım doğumun ertesi günü takmayı denedim asla takamadım kapatmaya çalışırken bile dikişlerimi acıttı. Bende çıtçıtlı body şeklinde bi korse vardı onu giydim o çok iyi geldi ağrılarımı hafiflettiğini düşünüyorum