Bende Malatya’ya taşınalı 10 ay oldu. 31 haftalık hamileyim. İlk tavsiye üzerine Mehmet Murat altındağa gittim ama o kadar yoğunluk ve yavaşlık var ki sabah 8de gittim 4de muayene oldum dahada gitmedim. Daha sonra Turgut Murat’a devam ettim. Yaşlı bir doktor ama pek konuşkan değil çocuğu göstermiyor, pek bilgide vermiyor ultrason kağıdıda hiç vermedi. Ayda bir kerede gözde hastanesinde emrullah tanrıkuta gittim renkli görmek için çocuğu. İlgisi iyiydi fakat son zamanlarda oda çok kısa muayene etmeye başladı zaten şimdi İsveç’e gitti temelli. Geçen hafta tekin ekinciye gittim devlette ve çok sevdim. Bilgiler verdi çocuğu gösterdi ultrason kağıdı verdi. Ben bu doktoru beğendim şahsen.