Şimdi kadın doğumcudan geldim. Reglin düzensiz olduğu icin yumurtlama dönemin ya da döllenmen geç olmustur dedi. Daha yeni dedi, sen erken öğrenmişsin diye söyledi. Karnımdan ultrasona baktı, dış gebelik, kimyasal gebelik yada gebelikte sıkıntıya yer açacak bir durum var mı diye bakıyorum dedi. Sonrasında da yok herhangi bir sıkıntı betanın artısı normal geç döllenme veya yumurtlaman geç olmuş diye ekledi kızlar. Haftaya tekrar kontrolüm var. Çarsamba ve cuma tekrar kan vericem artısı görmek için 🙏 haftaya keseyi görürüz dedi doktorum da