pinarsabrii canım kimsenin değeriyle kendininkini kıyaslayıp moralini bozma. Ben 2000 küsur değer ile öğrendiğimi bebeğimi kaybettim. 243 ile öğrendiğim bebeğim şükürler olsun benimle. Doktorlar bile hiç bir zaman 300 veya 500 üstü iyidiir gibi bişey demezken bu arkadaşlarımız neye göre yorum yapıyor anlamak zor. Yapmayın böyle arkadaşlar gerçekten insanların umudunu kırıyorsunuz. Beta da önemli olan tek şey değerin 48 saatte 2 katına çıkmasıdır. En az 5 farklı doktordan öğrendiğim budur. Düzenli olarak 2 günde bir kan ver canım dilerim bebeğin sağlıkla dünyaya gelir♥️