Okyanus1 Hsg çektirdiniz mi bilmiyorum ama yinede deneyimimi paylaşayım çektirmediyseniz diye. Adet zamanı çok sancı çekerim, iğneden bile korkarım başım döner bazen bayılırım yani canım çok tatlıdır o yüzden doktorum anestezili çekelim demişti ama içeri alınca eğer gerek görürsek anestezi yaparız demişti. Çok korktum tabi aşırı ağrım olucak diye bende sıvı 3 kere verildi ve adet sancım gibi sancım oldu bağırdım ama ağrıdan değil daha çok korkudan hatta doktorum bu kadar dayanabileceğini düşünmemiştim dedi. Ben sürekli dua ettim içimden hiç durmadan zaten 10 dakika bile sürmedi.