Naz88 seren123 yinede cesaretinize hayran kaldım. Biz bütün hamilelik devrimde yaklaşmadik korktuk 🙈 yinede bebelerim erken geldiler.
seren123 Dark 40+3 hafta oldum bebek aşağıda olduğu için ve açıklığım olduğu için doktor kendiliğinden gelmesini istiyor ve bir kaç gün bekleyelim dedi
Dark seren123 anladım, nişanda gelmiş enfeksiyona çok dikkat edin. Sizin için en büyük risk o şuan. İnşaallah en kisa sürede alırsınız kucağınıza çok az kalmış 🌸
seren123 Naz88 biz gebeliğin ilk başından taaa bu güne kadar her gün beraber oluyorduk ve çok Şükür birşey olmadı yine herkesin içi nasıl rahat edecekse öyle yapsın ☺️